iTaxi włącza się do „Kampanii Złotej Wstążki” i wprowadza nową funkcjonalność do aplikacji. To pierwsze wdrożenie tego typu w Europie

03 września 2020

iTaxi dołączyło do „Kampanii Złotej Wstążki”, organizowanej przez Fundację „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”. Na potrzeby akcji platforma technologiczna wdrożyła w swojej aplikacji nową funkcjonalność, za pomocą której użytkownicy już w momencie zamawiania kursu mogą wpłacać środki na leczenie dzieci. Jest to pierwsze wdrożenie tego typu w Europie. Kampania rozpoczęła się 1 września.

Liczy się każdy grosz

Wrzesień to światowy miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych, których symbolem jest „Złota Wstążka”, nawiązująca do najcenniejszego kruszcu i reprezentująca największą wartość – zdrowie dzieci. Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” od niemal 30 lat wspiera małych pacjentów, którzy stają do walki z nowotworami. W tym roku do partnerów akcji dołączyło iTaxi, które stworzyło pierwszy w Europie sposób zbierania środków w aplikacji taksówkowej na leczenie podopiecznych Fundacji.

– Udział w „Kampanii Złotej Wstążki” jest potwierdzeniem naszego zaangażowania w kwestie społeczne. Platforma iTaxi pozwala na tworzenie nowych rozwiązań, również takich jak cele charytatywne. Jesteśmy dumni, że możemy pomagać najmłodszym w walce o zdrowie. Na potrzeby inicjatywy Fundacji rozbudowaliśmy naszą aplikację, która obecnie umożliwia zbieranie środków na jej podopiecznych, dzięki czemu nasi użytkownicy w prosty sposób również mogą włączyć się w kampanię. Cieszymy się, że wspólnie wspieramy tak szczytny celmówi Jarosław Grabowski, CEO iTaxi.

Jadąc z iTaxi – pomagasz

Użytkownicy aplikacji w systemach Android i Huawei Mobile Services w momencie zamawiania przejazdu, po potwierdzeniu miejsca odbioru i celu podróży, zobaczą nową opcję – „Wesprzyj Fundację” wraz z informacją o celu zbiórki. Po naciśnięciu strzałki po prawej stronie ekranu, klienci mogą zdecydować jaką kwotą chcieliby zasilić konto Fundacji: czy zaokrąglić koszt kursu w górę do pełnej kwoty, czy wybrać konkretną sumę, która zostanie doliczona do rachunku za przejazd. Wsparcie akcji jest dobrowolne.

screen1 2 screen2 screen3 1

Użytkownicy systemu iOS po potwierdzeniu kierunku przejazdu również zobaczą opcję „Wesprzyj Fundację”. Po jej naciśnięciu przeniosą się do strony zbiórki na stronie Fundacji.

Naszym celem jest podniesienie świadomości społecznej i zwrócenie uwagi na onkologię dziecięcą. Czasem naprawdę niewiele trzeba, żeby uratować dziecko i dać mu szansę przeżyć szczęśliwe dzieciństwo. Cieszymy się, że iTaxi dołączyło do „Kampanii Złotej Wstążki”, ponieważ wspólnymi siłami możemy osiągnąć więcej mówi Przemek Pohrybieniuk, prezes zarządu Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”.

„Kampania Złotej Wstążki” wystartowała 1 września i potrwa miesiąc. iTaxi zachęca wszystkich do włączenia się w akcję zarówno poprzez wpłaty za pośrednictwem aplikacji, jak również poprzez indywidualne datki. Więcej o zbiórce można przeczytać na stronie www.itaxi.pl/zlotawstazka

Udostępnij

Podobne artykuły