MullenLowe Warsaw współpracuje z iTaxi.pl

02 grudnia 2021

01.12.2021

Agencja MullenLoweWarsaw stworzyła nową, bardziej przyjazną klientom i partnerom biznesowym stronę internetową iTaxi.pl. Nowa witryna została zaprojektowana tak, by prezentowane tam treści były jeszcze bardziej czytelne i wygodne w użytkowaniu.

Do zadań agencji należało odświeżenie wyglądu serwisu www.itaxi.pl, a także zmiana struktury strony, która została dostosowana do użytkowników mobilnych, czyli głównych odbiorców serwisu iTaxi. Zmiana strony internetowej iTaxi to kolejny krok, po gruntownych zmianach, jakie przechodzi Aplikacja Pasażera, w udoskonaleniu narzędzi wykorzystywanych przez naszych klientów do pozyskiwania informacji o usługach oferowanych przez iTaxi.pl, jak i o samej firmie. Przygotowując nową odsłonę witryny, kierowaliśmy się najnowszymi trendami w projektowaniu stron internetowych oraz wygodą użytkowników. Punktem wyjścia do prac nad projektem był widok mobilny i łatwość poruszania się w tym kanale, ponieważ korzysta z niego zdecydowana większość naszych klientów – mówi Eliza Niemirska, dyrektor ds. komunikacji i PR. – Zależało nam na efekcie świeżości i nowoczesności. Dążyliśmy do tego, aby treści były prezentowane w jak najbardziej czytelnej i atrakcyjnej wizualnie formie. Udało się to osiągnąć m.in. dzięki zastosowaniu dużych ikon oraz odpowiedniemu rozmieszczeniu informacji na stronie – dodaje Eliza Niemirska.

Jak podkreśla Przemysław Półtorak, Digital Director w MullenLowe Group: Nowy serwis itaxi.pl to nasza kolejna realizacja w tym roku, w której dostosowujemy rozwiązanie Klienta do obecnie panujących trendów w zakresie mobilnego UI i UX.

iTaxi.pl to także kolejny klient digital w portfolio agencji MullenLowe Warsaw (MullenLowe Group), w której znalazły się w tym roku m.in. marki Loreal Paris, Garnier, Maybelline, New York i Mixa.

Udostępnij

Podobne artykuły