Uczciwość i Taxi

21 sierpnia 2017

Przez ponad 5 lat obecności iTaxi na rynku udało nam się wyrobić już dużą bazę lojalnych klientów, którzy regularnie przekonują się, że nasi taksówkarze to nie tylko świetni kierowcy, ale też uczciwi ludzie.

To właśnie uczciwością od zawsze za wszelką cenę staramy się kierować w naszych działaniach. Choć hasło „Zwyczajnie Uczciwa” nie jest już obecne w naszym logo, to dalej przyświeca ono rozwojowi naszego biznesu. Fundamentem tej uczciwości jest przyjmowanie w nasze szeregi wyłącznie licencjonowanych kierowców, którzy przeszli wszystkie kursy, mają niezbędną dokumentację, a ich samochody nie budzą żadnych zastrzeżeń.

Dodatkowo w iTaxi pasażerowie mają do czynienia z trzema możliwymi sposobami płatności. Tą najszybciej zdobywającą popularność jest oczywiście płatność przez aplikację, która pozwala na uiszczenie opłaty nawet, jeśli zapomnieliśmy portfela. Wystarczy mieć podpiętą w aplikacji kartę płatniczą, a środki samoczynnie zostaną pobrane z naszego konta.

Nie dzieje się to oczywiście bez żadnej kontroli. Możemy potwierdzić kwotę, którą w swojej aplikacji kierowcy wbija taksówkarz, ponadto w nowych wersjach aplikacji można znaleźć historię przejazdów, w której zawarte są najważniejsze szczegóły zlecenia, jak adres docelowy, czy suma jaką zapłaciliśmy.

Choć w naszym rozwoju dążymy do jak najbardziej wygodnych i nowoczesnych rozwiązań, to wśród naszych pasażerów wciąż nie brakuje tradycjonalistów, dla których powyższe formy płatności są raczej niepotrzebne, gdyż preferują płatność kartą, czy też po prostu gotówką. Oczywiście takie przypadki również są w pełni obsługiwane przez aplikację, w tym przypadku rozliczamy się w całości z kierowcą, a aplikacja staje się dla nas głównie narzędziem do obsługi zlecenia.

Wszystkie te formy płatności są przez nas kontrolowane i w razie jakichkolwiek nieporozumień zawsze interweniujemy najszybciej jak to możliwe. Pamiętajcie, że jeśli macie wątpliwości co do uczciwości któregoś z naszych kierowców, zawsze możecie napisać na [email protected]. Prawidłowe zgłoszenie powinno zawierać wszystkie informacje, które pomogą nam odnaleźć zlecenie i ułatwią późniejszy kontakt:

*Data i godzina zamówienia (choćby przybliżona)
*Sposób płatności
*Numer telefonu podpięty w aplikacji oraz adres mailowy
*Opcjonalnie model telefonu oraz zainstalowana wersja aplikacji

Pamiętajcie o tych szczegółach, ułatwią nam sprawdzenie czy w trakcie Waszego kursu kierowca pojechał najkrótszą możliwą drogą, lub czy zapłaciliście odpowiednią stawkę. W przypadku pomyłek, które oczywiście zdarzają się nawet najlepszym, oczywiście zawsze znajdujemy jakieś satysfakcjonujące obie strony rozwiązanie :).

Udostępnij

Podobne artykuły