FAQ dla Pasażera

Najczęściej zadawane pytania

Jak zamówić przejazd iTaxi?
  1. Pobierz aplikację iTaxi i zainstaluj ją na swoim smartfonie.
  2. Załóż konto lub zaloguj się.
  3. Na ekranie głównym wybierz 'Dokąd jedziemy?’
  4. Włącz lokalizację, aby aplikacja mogła ustalić Twój punkt odbioru albo wpisz adres ręcznie.
  5. Wpisz adres docelowy lub wybierz lokalizację z mapy.
  6. Wybierz spośród dostępnych taryf, a następnie 'Zamawiam i płacę’.

Twoja taksówka zaraz przyjedzie 🙂

Na jakim systemie operacyjnym mogę korzystać z aplikacji iTaxi?

iTaxi działa na systemach Android, iOS i HUAWEI.

Czy korzystanie z aplikacji iTaxi jest bezpłatne?

Zarówno pobranie, jak i korzystanie z aplikacji jest bezpłatne.

Ile kosztuje przejazd iTaxi?

Cena przejazdu iTaxi zależy od miasta, długości trasy, pory dnia oraz wybranego rodzaju pojazdu. Można ją sprawdzić w aplikacji iTaxi przed zamówieniem kursu.

Czy mogę ocenić przejazd?

Tak, po każdym kursie możesz ocenić usługę (od 1 do 5 gwiazdek) i pozostawić komentarz.

Czy muszę podawać swoje dane?

Tak – dane są wymagane, aby Kierowca mógł się z Tobą skontaktować w przypadku nieprzewidzianych komplikacji (np. utrudnienia w ruchu). Pamiętaj, podajesz je tylko raz, przy pierwszym uruchomieniu aplikacji.

Czy mogę skontaktować się z Kierowcą po złożeniu zamówienia?

Tak, po przyjęciu zlecenia przez Kierowcę, w aplikacji Pasażera pojawiają się jego dane. Możesz  zadzwonić lub przesłać jeden z gotowych komunikatów tekstowych.

W jaki sposób mogę zapłacić za kurs?

By zapłacić za kurs w iTaxi nie musisz mieć ze sobą portfela! Wystarczy w zakładce „Płatności” podpiąć wcześniej kartę, konto PayPal lub Google Pay, a aplikacja sama zajmie się płatnością. Oczywiście, jeśli wolisz tradycyjne metody – możesz też zapłacić gotówką lub kartą.

Jak użyć kodu promocyjnego?

Jeśli jesteś w posiadaniu kodu promocyjnego:

  1. Zaloguj się do aplikacji iTaxi.
  2. Wejdź w menu w lewym górnym rogu.
  3. Otwórz zakładkę 'Promocje’.
  4. Dodaj kod promocyjny i gotowe!

Rabat naliczy się automatycznie.

Co muszę zrobić, aby jeździć z iTaxi firmowo?

Jeśli chcesz zarejestrować swoją firmę w iTaxi, zajrzyj na stronę https://itaxi.pl/biznes/ i zostaw nam swoje dane kontaktowe, a odpowiednia osoba skontaktuje się z Tobą.

Co zrobić, jeśli mam wątpliwości dotyczące kursu (na przykład odnośnie kwoty za przejazd)?

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące kursu, napisz do nas na Biuro Obsługi Klienta ([email protected]) lub za pośrednictwem oficjalnego profilu na Facebooku.

Jak mogę zamówić kurs terminowy (z wyprzedzeniem)?

Podczas zamawiania przejazdu wybierz kafelek 'Zaplanuj’ znajdujący się na ekranie głównym aplikacji. Następnie wybierz datę i godzinę przejazdu oraz zatwierdź klikając 'Zaplanuj’. Na koniec wybierz adres docelowy i kliknij przycisk 'Planuję i płacę’.

Co w sytuacji, gdy chcesz zmówić busa, combi lub przewóz zwierząt?

W trakcie zamawiania przejazdu w aplikacji iTaxi, po wpisaniu adresu docelowego – wybierz taryfę, która Cię interesuje.

Możesz również złożyć zamówienie kontaktując się z naszą centralą pod numerem 737-737-737.